2009-12-26

Bidragit med recept

Agda Häggström, Kramfors (min mor)
Anki – Af Trollhättan
Anna Jacobsen, Norrköping
Ann-Christine Swärd, Af Strängnäs (Rosmaries syster)
Anne Andersen, Trollhättan
Anne Hosio, Tokebo
Annica Lundqvist – Af Sundsvall
Berit Jansson, Strängnäs
Birgitta Högberg, Kramfors
Britt Johansson, Lilla Edet (svärmor)
Café Umeå
Catherine Ewerman, Alingsås
Camilla Norin, Lidköping
Claude Poss, Aix en Provence
Eira Grannas, Kramfors
Eivor Södergran, Strängnäs
Elisabeth Eriksson, Moholm (kollegan Karl Lennarts fru)
Elly Bölander, Kramfors
Eva Nyqvist, Grästorp
Eva Salomonsson, Göteborg
Expressen
Gittan Tholén, Lerdala
Grafikens hus, Mariefred
Gunhild Andersson
Gunvor Andersson, Grästorp
Gunilla Ström - AME, Trollhättan
Göta Södermark, Stöde
Heléne Bergenhäll - AME, Trollhättan
Hilbert Andersson, Vara (Ordförande Varaortens Biodlarförening)
Hulda Åslund, Stöde (”moster Hulda¨ som var min mormors moster)
Inga-Britt Karlsson, Lidköping
Inge Rabenius, Strängnäs
Irena Rodic (Kureidli) – Af Trollhättan/Lidköping
Jenny Häggström, Höör (min dotter)
Klas Lundberg, Dalarna
Kristina Olsson, Tråvad
Lena Julin, Vara
Lena Lindblom, Strängnäs
Lena Linderholm, Provance
Lena Olsson, Härnösand
Lena Stensgård, Strängnäs
Lilly Nordkvist, Kramfors
Louise Chamberlin, New Mexico, USA
Maine Edvinsson, Strängnäs
Malin Olsson, Härnösand
Marianne Rabenius-Engström, Torsby
Marie-Louise Blixt – Af Trollhättan
Mary Lidbaum, Kramfors
Maud Löwing, Strängnäs
May Häggström, Vara
Olga Westman, Kramfors
Paul Häggström, Kramfors (min far)
Pelle Gustavsson, Trollhättan
Pia Brännval, Stockholm
Pia Roslund, Trollhättan
Rosita - Lindbloms ”kompis”, Strängnäs
Stina (Anna-Stina) Gidhammar, Sundsvall
SVT, Tina Nordström
Terhi Alanampa, Strängnäs
Tina Hansson, Strängnäs
Ulla Berggren, Startkraft Göteborg
Viola Tykesson, Höör
Wirya – Af Trollhättan
Övriga - - Ja jag kan ha glömt något och ber i så fall om ursäkt. Hör av dig så skriver jag till dig i listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar